Clipe de viata

04.09.2013 20:00

Tehnologia asta e minunata . Vorbesti singur pana nu mai poti si ai impreia ca ,undeva,cineva,va citi. Aiurea . Este tehnologia oamneilor innebuniti de nimic ,de desetaciune , de falsitate in tot . ne construim identitati la alegere , ne infofolim in splendoarea pozelor care nu ne apartin ,ne jucam de-a regii si imparatii si credem cu tarie ca ne prefacem din nou in copii . Ne prefacem in nebuni ,buni de dus la balamuc .Nu mai stim gustul apei , al soarelui , al vietii . Totul e intineric , ascunzis si falsitate . Uratul din noi urla cu disperare sa se nasca si iese pana la urma , chinuit pana si el la viata .Daca am desnoda firele ? Daca am descide  ferestrele ? Dincolo e primavara,vesnica.Pomii infloresc si fructele se coc in acelasi timp.Pasarile canta neobosite,doar cativa netrebnici tin cu mainile si cu picioarele obloanele inchise ca sa nu-si piarda autoritatea . E vorba doar de o optiune. Stiu . O singura secunda,cat o vesnicie ,si am trecut .Stiu.Eu am trecut .Puteti inchide ferestrele,nu-mi mai trebuie geamurile voastre murdare .